Серьозність хетчбека видають 19-дюймові колісні диски, які виглядають вишукано та особливо. Під час короткого тесту помітно, що автомобіль дуже стійко тримається траекторії та не напружується при проходженні швидких поворотів. Потужність двигуна розподіляться дуже рівномірно та авдяки системі ESC колеса не пробуксовують навіть у складних дорожніх умовах. Автомобіль обладнано чіткою та зрозумілою 6-ступеневою механічою коробкою перемикання швидкостей.
Під капотом Renault Megane R.S. Trophy встановлено 1,8-літровий бензиновий турбовигун на 296 к.с. та 420 Нм крутного моменту. Прискорення з 0 до швидкості у 100 км/год триває всього 5,8 секунд. Спортивні налаштування вихлопної системи забезпечують непогані акусичні ефекти, що на сьогодні є не у кожного суперкара. Крім цього новачок має чотирьохколісну систему рульового керування, яка додає маневреності Megane на низьких швидкостях.
Внутрішнє оздоблення Renault Megane R.S. Trophy повністю відповідає бюджетному суперкаруна кожний день. Новачок отримав 9,3-дюймовий екран мультимедійної системи та 10-дюймову панель приладів. Також в салоні нас зустрічаюь спортивніковши оброблені алькантарою. Імідж моделі підтримують світлодіодні фари, двозонний клімат-контроль, підігрів сидінь, стереосистема BOSE, датчики паркування та камера заднього ходу, круїз-контроль та систма попередження про виїзд зі смуги руху.
Зовнішній вигляд не меньш цікавий ніж салон, адже для RenaultSport не склало труднощів додати декілька шильдиків R.S. та розробити декілька деталей таких як дифузор, передній бампер, роздуті колісні арки та розмістити патрубок системи вихлопу по центру. Незважаючи на пророблену роботу французи впевнені у васній осоливості та просять за новий Renault Megane R.S. Trophy як мінімум 40 тисяч євро…